„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2016. március 12., szombat

Apró örömök

Tegnap nem dolgoztam, végre eljutottam a kozmetikushoz, újra emberi kinézete lett a fejemnek. :) Nagyon ráfért!
Már egy ideje szeretnék cipőt venni magamnak, átmenetit. Tegnap megtaláltam! Szerelem volt első látásra. Mintha csak engem várt volna ott a polcon. :) Nagy a boldogság! :) Nagyon nehezen találok cipőt magamnak, mert magas a lábfejem, és még széles is, kicsi is, szóval nem egyszerű. De ez valami csoda, kényelem a köbön. :)

Végre hosszú hétvége, hurrá!!!  Talán most pihenésre is jut idő ezalatt a négy nap alatt. A gyerekeknek még mozit is ígértem Anna már tegnap számon is kérte, hogy mikor megyünk, mert ahogy hazaérünk az oviból az onnantól ugye már hétvégének számít. Remélem az időjósok akik esős hétvégéről beszéltek, most nagyot tévedtek, és nem kell a hosszú hétvégét a négy fal között töltenünk mert szakad az eső. :(

Ma szabolcsi töltött káposztát főzünk ebédre. Imádom!!!! Apa szabolcsi, általa ismertem meg ezt a finomságot. Eddig is szerettem a töltött káposztát, de felénk savanyú káposztából készítik, és el sem tudtam képzelni, hogy milyen lehet édes káposztából, vagy akár kelkáposztából. Hát valami isteni!

Tegnap a gyerekek, az iskolával, és az ovival március 15-i megemlékezésen vettek részt. Anna a helyi tv-ben is feltünt egy pillanatra, nagyon boldog volt. :) Ovónéni szokott fényképeket készíteni, remélem a hosszú hétvégén lesz majd neki is egy kis szabadideje, hogy megossza velünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)