„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2016. március 19., szombat

Valami van a levegőben

Nálunk mindenki hisztis, és nem csak a gyerekek! Az idő sem olyan szép mint hétköznap volt, most borult az ég, és hideg is van. Fáztam mikor a boltba mentem reggel.
Ma finom húslevest főztem, rántotthusit sütöttem,és rizibizi volt a köret! Kipróbáltam Ágnes módszerével a rizs főzést, és sikerült. Nagyon finom lett, nem ragadtak össze a szemek, és nem is tartott sok ideig az elkészítése. Nagyon elégedett voltam magammal, hiszen én még a gyors rizst is el tudom rontani amit csak zacskóstól a felforrt vízbe kell helyezni pár percre. :) Hiába a rizsfőzés nem tartozik az erősségeim közé. Remélem legközelebb is sikerülni fog.
Édességet is akartam készíteni, találtam is még a múltkor egy nagyon egyszerű finomságot Éva blogjában de most sehol sem találom. Pedig még kommentet is fűztem hozzá, és nincs sehol eltűnt. Rejtély ! :)

4 megjegyzés:

  1. Én ugyanúgy szoktam, mint Ágnes,csak 1 egység rizshez 2 egység vízzel.De ezt is ki fogom próbálni!:-)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Van valami ezzel a rízzsel :)Népszerű lett.
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  4. Ooo koszonom,hogy megosztottad a sikered:))annak meg orulok,hogy jol irtam le :)

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)