„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2016. március 2., szerda

Lótunk futunk....

Már a múlthéten eldöntöttem, hogy újra elkezdek futni. A műtét óta nem nagyon futottam, csak vagy kétszer. De most elhatároztam magam, na meg mert muszály. Kedden mentem is, de ma már annyi dolgom volt, hogy nem tudtam lemenni. Holnap szintén nem hiszem, hogy lejutok. Khm. Szóval jövöhéten kezdek el futni újra. :) De tényleg!

Oviban minden rendben zajlik, most nyugalom van. Túl vagyunk a farsangon, most a kiszézés következik, és a húsvét. Kiszebábok készülőben. Remélem sikeres lesz a télűző projekt. Tavaszt szeretnék. Már annyira utálom a télikabátot,de még nem merem lecserélni.

Suliban nem sok minden történt. A gyerkőcök örömére csak kedden,és szerdán volt tanítás. Hétfőn ugye a sztrájk, csütörtökön, pénteken,és szombaton pedig nevelés mentes napot tartanak.
Tegnap kikapták a környezet,és a matek dolgozatot, ötös lett mindkettő. Nagyon megdicsértem, nagyon büszke vagyok rá. ☺ Holnap du-án fogadóóra lesz. Apa megy majd. 

Pénteken szabin leszek Francival. Úgy tervezem tartunk egy klasz csajos napot, egy olyan jó kis beszélgetős csavargóst.  Bárcsak az idő is szuper lenne. Nagyon szeretném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)