„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2016. március 21., hétfő

Fogorvosnál

Ma megint nagyon korán keltem,és bármennyire is szerettem volna még visszaaludni,már nem tudtam,csak forgolódtam az ágyban, szóval most nagyon fáradt vagyok. Szvivem szerint már most lefeküdnék aludni.

Délután Annával fogorvosnál voltunk, még februárban kaptuk ezt az időpontot ellenőrzésre. Volt két kis apró szuvasodás alul a hátsó ötösön ezt a doktornéni szépen kijavította. :) Nagyon aranyos doktornénink van, már az első fogorvosi élményünk is annyira pozitív volt, hogy Annában semmi félsz nincs mikor megyünk hozzá. Büszke vagyok a gyerekeimre, mert én mindig annyira féltem a fogorvostól, ők meg olyan bátrak, és ügyesek. :) Most egy ideig megint nem kell mennünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)