„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. április 4., szerda

Bölcsi látogatóban, és a húsvétról

Reggel ovi után,bevittük a bölcsibe a jelentkezési lapot,és ha már ott voltunk megnéztük az ott működő játszó csoportot. Már Franciskával is jártunk oda régen, kíváncsi voltam Anna mit szól majd hozzá. Azt kell,hogy mondjam nagyon tetszett neki a jól felszerelt kis csoport szoba, volt ott minden ami egy gyereknek felkeltheti az érdeklődését. Egy kedves gondozó néni társaságában (mert gyerekek még nem voltak,mivel korai időben mentünk) eltöltöttünk ott egy órácskát! Sajnos nem csináltam fényképeket,de legközelebb nem felejtem el.

Holnaptól tavaszi szünet,ezért ma tartották az oviban a húsvétot. A lányoknak vinni kellett csoki tojást a fiúknak a locsolkodásért cserébe.
Útban az ovi felé Franciska megszólal :
-Anya,estére kétszer is hajat kell mosnunk!
-Mért kell kétszer is?-kérdezem
-Hát mert Robi megint azt a büdös pókemberes kölnit hozza.

Én kislány koromban nagyon szerettem a húsvétot,már kora reggel felkeltünk, felöltöztünk szép ruhába,és alig vártuk,hogy megjöjjön az első locsolkodó. Reggeltől egész késő délutánig jártak a fiúk megöntözni a lányokat.
Ma már nem szeretem,általában nem is vagyunk itthon,inkább elmegyünk kirándulni valahová,nem is készülődünk rá egyáltalán.Tavaly állatkertben voltunk Gyöngyösön (a múltkor volt a fókuszban is) Idén anyukámhoz megyünk,úgyhogy locsolkodó is biztos lesz,de csak egy-két férfi a családból azt meg majdcsak kibírom valahogy. Legfeljebb majd,én is megmosom a hajam kétszer,ha nem háromszor (Anyukám testvére mindig őrült módon tudja fújni a kölnit a fejünkre hagy fogyjon. :/)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)