„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. április 24., kedd

Vissza a régi kerékvágásba

Tegnap még apa,de ma már mi kísértük el Franciskát az oviba. Még jó, hogy a múltkor az óvónéni rám szólt, hogy legkésőbb nyolcra legyen a gyerek az oviban, mert egyébként most jól elkéstünk volna! Apa tegnap elég szórakozott lehetett mert elfelejtette velem közölni a lényeget, hogy a gyereknek fél nyolcra az oviba kell lennie. A kirándulást az nem felejtette el szerencsére, így noszogattam Francit,hogy nyolcra oda kell, hogy érjünk. Még jó, mert éppen csak elcsíptük őket, már a folyosón sorakozott a csoport mikor odaértünk. Franci megúszott egy reggeli vetkőzést, és öltözést ami nem olyan nagy baj, viszont, hogy a reggeliről is lekésett annak nem örültem, mert most itthon sem evett semmit. :( Remélem azért jól tudta érezni magát!

Olyan jó, hogy megint tudok itt lenni. Nekem ez jelenti a kikapcsolódást. Mindig igyekszem kihasználni erre az időt mikor Anna elalszik. Apa persze mindig mondja, hogy : - Nem, hogy lepihentél volna te is...
Aranyos volt mert Mátraházára ahogy mentünk beszereztünk egy mobil netet. Ő már régen szeretett volna, de én mindig mondtam, hogy van itthon net, nincs szükség mobil netre is. Nem is firtatta tovább a témát. Most legutóbb ezzel érvelt : - Nem magam miatt kell hanem, hogy tudj Mátraházán is blogolni, meg ha megyünk anyukádhoz a nyáron, akkor is. 
Hát tudtam volna erre nemet mondani? :) Persze azon az egy bejegyzésen kívül, amit élet jelként adtam, nem nagyon kerültem gép közelébe. :))


1 megjegyzés:

  1. Nálam, ugyan ez a helyzet.Többnyire én is akkor ülök géphez mikor Patrik alszik,napközben ritkán mert mindig van mit csinálni.De nagyon rendes férjed van, hogy vett neked egy mobil internetet :)

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)