„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. április 30., hétfő

A hétvége

Semmi különöset nem terveztünk a hosszú hétvégére, max., hogy pihenünk, pihenünk, és pihenünk jó sokat. Ezzel ellentétben eddig az történt, hogy Anna szombat hajnalban lázasan ébredt, és a reggeli tejcsikét is majdnem kihányta. :( Nagyon megijedtem, mert iszonyatosan félek ezektől a hányós vírusoktól a kiszáradás miatt. Bár szerencsére még nem éltünk át hasonlót, és most sem kellett, csak az a reggeli akkor valamiért nem esett jól. Viszont a láz (nem magas) maradt egész napra, és mellette ment a hasa. Én a fogzásra gyanakszom, mert amúgy a közérzetével semmi gond nincs, iszik, eszik, és jókedvű. Viszont a kis fenekét felmarta a kaka, hiába cserélem azonnal a pelust. :( Pedig eddig gond nélkül bújtak ki azok a fogacskák.

Vasárnap már nem volt láza Annának, csak a hasmenés maradt meg, remélem ma már az sem lesz, és rendbe jön a kis feneke.
Én nagy takarítottam, és szerintem még ma folytatom, apa vigyázott a lányokra egész nap. Estére már kicsit lefárasztották, főleg Franci. (Lehet,hogy ma inkább a takarításban segít?)
Egész nap nyitva voltak az ablakok,a frissen mosott ruhák illata, a tisztaság illata járta be az egész lakást. Ráadásul gyorsan száradtak a ruhák nem kellett azon aggódni, hogy hova teregessek, a meleg szél pillanatok alatt megszárított mindent. Nagyon szerettem ezt a tegnapi időjárást. :) De jó is lenne ha lenne kertünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)