„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. április 10., kedd

Húsvéti beszámoló

Megint gyorsan eltelt a hosszú hétvége! :( Szombaton délután összepakoltunk,és hazautaztunk anyukámhoz,hogy együtt töltsük el a húsvétot. Már nagyon régen voltam otthon,kicsit már honvágyam is volt,hiányzott a régi otthonom,és a jó falusi levegő. Nagyon jól éreztük magunkat,csak a  fránya időjárás miatt nem nagyon tudtunk élvezni a kertes ház adta lehetőségeket. Esett az eső,fújt a szél,hideg is volt, sár is volt. :( A gyerekek azért így is jól érezték magukat a mamánál,na meg azért én is tudtam pihenni,csak lógattam a lábam,és rengeteget beszélgettünk anyuval.
Húsvét hétfőn jöttek a locsolkodók,szerencsére nem sokan, anyukám testvére,és a nevelt fia,a sógorom a kis,és nagy fiával, a kereszt lányom barátja Szabi, a szomszédból Péter,a fiam Dávid,és a férjecském.
Franciska nagyon élvezte a helyzetet,mintha magamat láttam volna gyerek koromban. :) Anna pedig nem nagyon értette,hogy mit akarnak ezek a fiúk,mért fújkálják a ruháját,és a haját!

Még itthon,Anna éppen a főtt tojásokat lopkodta el az asztalról.

Anya,és lánya (Franci a fotós)

Dávid,és Frédi (a nővérem fia)

 Hunci kisasszony

Franciska ebédel

Gizi mama

Moncsi,és a kis öccse Máté

Mátééknál vendégségben

A tesók

A csajok

Csini baba

A legfrissebb,és egyben legfiatalabb locsolkodónk Máté.  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)