„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. április 12., csütörtök

Egy esős nap, meg egyebek...

Lehet,hogy kicsit hülyén hangzik de most valahogy örülök is ennek az időnek,mert lelki ismeret furdalás nélkül lehetek a négy fal között,és végezhetek az elmaradt házimunkával,amit már napok óta halasztgatok.
Mert ha jó idő van,nem tudom megtenni a gyerekekkel,hogy nem megyünk le sétálni,vagy játszóterezni,kell nekik a friss levegő,(mondjuk nekem is) eleget gubbasztunk így is a négy fal között . Mert egyébként nagyon jól szoktam érezni magam kint, csak nehezen visz rá a lélek,hogy megmozduljak.

Az Anna hisztik kezdenek enyhülni,mindig sietek segíteni neki megoldani a kiváltó problémát,és már zajlik is tovább az élet csendesen. Nagyon sokat ügyesedett mostanában is. A nagy ágyról például már nem csak tolatva tud lemászni hanem szemből is sikerül,úgy hogy kiül a szélére,és leugrik. Bár én továbbra is a tolatást szorgalmaznám mert előbb utóbb pofára esik a drágám. Most,hogy már meggyógyult a szája,és nyoma sincs a múltkori balesetnek,nem biztos,hogy jó lenne beszerezni egy újabb plezúrt.
Pohárból is kezd ügyesen inni,persze még segítséggel,nem adhatom biztonsággal a kezébe a poharat,mert akkor a tartalma biztos a nyakába landolna,mindent csak sorjában.
Imád kint lenni,amikor meghallja,hogy megyünk sétálni,vagy Franciskáért az oviba,már szalad hozza a cipőjét,és boldogan kurjongat,hogy tátá. Amint felöltöztetem siet az ajtóhoz,hogy menjünk.
Imádja az ovit,délutánonként ha Franciék a csoportban vannak,és nem az udvaron mindig ki kell venni a kocsiból,és még Franciska öltözködik addig bejárja az ovit. Bemegy a csoport szobákba,nagyon tetszenek neki a kis székek,és asztalok,na meg a gyerekek. Nem fél senkitől,pedig a gyerekek általában megrohanják,bár ez neki nem nagyon új hiszen Franci is folyton nyüstöli! Tegnap is felöltöztette, ráadta az egyik pólóját Annára,Ő meg hagyta magát. Sajnálom,hogy nem fotóztam le.Vicces volt. :)))Na majd legközelebb.

Tegnap nem voltam valami jól,fájt a torkom egész nap,úgyhogy délután mikor apa hazajött a munkából lepihentem kicsit. Ma már kicsivel jobb,szopogattam egy kis septofortot,úgy néz ki jó lesz. Remélem nem leszek beteg,azt meg főleg remélem,hogy a gyerekek nem kapják el tőlem! Dilemmázok,hogy lemenjek-e a dokihoz délután,mert a múltkor sem írt semmit,azt mondta vírus,igyak sok folyadékot,na meg ajánlotta ezeket a szopogatós tablettákat,és ennyi! Ezt magamtól is tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)