„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. december 19., szerda

2 éves státusz...

Tegnap végre eljutottunk Annával a két éves státusz vizsgálatra. Máskor mindig időben megejtjük ezeket a dolgokat, de most jött ugye a bölcsis beszoktatás, a három hétig elhúzódó betegeskedés. Itt meg kell, hogy jegyezzem, Anna megint nagyon csúnyán kezdett el köhögni :( Úgyhogy erre való tekintettel, úgy gondoltam, hogy majd a tanácsadás végére (ami három órakor van) megyünk csak oda, és ha már ott leszünk erről is említést teszünk a doktornéninek, és így nem kell a beteg gyerekek között várakozni. Nagy meglepetésemre háromnegyed háromkor még dugig volt a tanácsadó várója. Mint később kiderült, azért mert az idén ez volt az utolsó tanácsadás. Szóval nagyon jól időzítettem. :) De már ha ott voltunk nem fordultunk hátat,és kivártuk a sorunkat. Ki tudja megint mikor tudunk elmenni.
Olyan fél négy körül kerültünk sorra, gondoltam, hogy túl sok figyelmet nem fogunk már kapni,mert haladósra fogták a dolgot, ugyanis három órától már a lent lenne rendelése a doktornőnek, ráadásul helyettesít is, szóval hipp-hopp megvizsgálta Annát. Természetesen a köhögéssel kapcsolatban nem talált semmit, a szokásos terápia otthon. Súlya 15 kg, hossza : 92 cm, gyorsan feltettek pár kérdést a fejlődésével kapcsolatban, és már mehettünk is dolgunkra.

Amit még tudni kell Annáról, hogy egyre szebben, és érthetőbben beszél. Ajuszinak,és Apuszinak szólít minket annyira imádnivaló. Már Franci sem Káká hanem Szanszi, és Dávid sem Gágá hanem Dájid. De erről majd egy másik bejegyzésben írok bővebben is. Nagyon szereti a kirakókat, forma válogatós játékokat, és szeret építő kockából tornyot építeni, egy ideig nagy sláger volt a vonatozás. Szereti a mondókás, és dalos könyveket. Nagy kedvence a Piru, és Zabu sorozat aminek az utolsó részét (Falusi kaland) sajnos sehol nem tudtam megszerezni. Már a neten is kerestem de sajnos nem találtam. Pedig nincs olyan nap, hogy ne olvasnánk el őket többször is (rövid kis történet aranyos képekkel)
Amit mostanában folyton éneklünk az Én elmentem a vásárba..., és a Virágéknál ég a világ... :), na meg a Hull a pelyhes fehér hó, amit Anna úgy énekel, hogy hull a pelyhes Télapó... :)

Holnaptól meg már csak összevont csoporttal működik az ovi. Ez is nagyon meglepett, én azt hittem, hogy még a héten végig lesz rendesen. pedig állítólag ki volt írva, és én alá is írtam, hogy nem megy Franci 20-21-én. Úgyhogy akkor Annát sem viszem már bölcsibe az idén, holnaptól pihenünk.

3 megjegyzés:

  1. De jó nektek! Holnaptól otthon..:-)
    Csenge kis dugó lehet Anna mellett. Jó kis méretek!:-)
    Csenge 11kg, és 80cm.:-)))
    Jó lehetett az ovódai műsor is, de nekem ahol hárman vannak tesók, az tetszik nagyon!
    Szép estét nektek!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)Jó bizony. Csak ezek a betegségek már szedhetnék a sátorfájukat. Nekem nem tűnik sokkal kisebbnek Csenge! :)
      Szép napot nektek! :)

      Törlés
  2. Nálunk is összevont csoport van mától. Nekem nem is szóltak, az óvoda bejárati ajtajában szembesültem a hírrel. :-(

    Piru és Zabut én nem is ismerem, de én sem találtam meg sajnos sehol most a neten. :(

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)