„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. december 1., szombat

Az első...

Holnap lesz apa születésnapja. Ennek tiszteletére ma megsütöttem neki életem első tortáját. Lisztmentes túrótorta. A receptet Évánál találtam ITT . Ezúton köszönöm szépen neki. :) Egyszerűen elkészíthetőt kerestem,és ez az volt,és bár még nem kóstoltuk meg majd csak holnap,de egészen biztos vagyok benne,hogy nagyon finom is lesz.
A díszítést lehet,hogy egy kicsit túlzásba vittem :) de ennek ellenére,én nagyon meg vagyok elégedve a művemmel. :)

Íme a mű


2 megjegyzés:

  1. De szép a blog!:-) És a torta is, ügyes vagy!!!
    Isten éltesse az ünnepeltet!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Anikó! :)Átadom! :) Kezdek ráhangolódni az ünnepekre.:)

      Törlés

Köszönöm,hogy írtál! :)