„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. december 8., szombat

Kossuth tér, ovis Télapó ünnepség...

Annyira vártam a csütörtök délutánt, hogy bemenjünk a térre, de aztán elment a kedvem az egésztől. A bonyodalom ott kezdődött, hogy megbeszéltük az óvónénivel, hogy bevisszük délután Francit a városba. Erre elvitték magukkal, én meg kerestem az oviba. Ott voltak még a busz váróba mikor odaértünk, szóval fel tudtuk venni Francit, aki elkezdett sírni, hogy fáj a lába. Valamibe belerúgott az oviba, és biztos eltört a lábujja mondta ő zokogva. Na akkor már tudtam, hogy ez a délutáni program már agyon van ütve, mert innentől kezdve, nem igazán lehet majd jókedvre deríteni a csajszit. Így is lett. Apa a bíróságnál rakott ki minket, majd visszasietett a munkahelyére mert bent hagyta a telefonját. Onnan már nem nagy távolság a Kossuth tér, de így sántán több időt vett igénybe. Mikor oda értünk óvónéni elmarkolta Franci kezét és sietve húzni kezdte a tett helyszínére, na akkor megint elkezdett pityeregni az addigra már kissé megnyugodott gyerekem. :( Óvónéni megmutatta hova kellene állni, de ahogy nőtt a tömeg, és senki nem volt tekintettel arra, hogy a babakocsiban egy kisgyerek ül, és tolakodtak, lökdösődtek, éppen hogy csak nem ültek be Anna ölébe, úgy láttuk jónak ha félre húzódunk, és csak a háttérből követjük az eseményeket. Kiderült, hogy a gyerekek nem is szerepelnek, csak az óvónénik adtak elő egy kis műsort, amiből persze mi semmit nem láttunk a háttérből, úgyhogy elmentünk szétnézni kicsit. Mire vége lett a röpke fél órás műsornak apa is visszaért, fogtuk Franciskát aki megint elkezdett sírni, hogy még nem is szerepeltek, mért megyünk még haza. Mikor megértette végre, hogy nem lesz már szereplés ennyi volt akkor meg az volt a probléma, hogy nagyon fázik. :( Nem csodálkoztam, tényleg kutya hideg volt, én is átfagytam, pedig rétegesen öltöztem.:(

Anna előtt viszont le a kalappal, nagyon türelmes volt végig.
Piros orrú...
 Dávid viszont folyton meg akart fagyni, de a kabátja cipzárát, az istennek sem húzta volna fentebb, sálat és sapkát pedig soha nem vesz fel mert nem tetszik neki az összkép, és egyébként is a sapkában nem látszik a haja, inkább megfagy.





Állt még egy gyönyörűséges nagy fenyőfa is a téren, mi meg ott álltunk mellette, hogy arról mért nem készítettem fotót nem tudom. De ha minden jól megy hamarosan pótolni fogom.

Az oviba is megérkezett a Télapó, egy pár képet teszek erről is.

Várakoznak a lányok

Cipők kipucolása

Megérkezett...

Mindenki jó gyerek volt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)