„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. december 22., szombat

Vírus...

Tegnap lementem a dokihoz délután, mert már nagyon fájt a torkom, és a lázam sem tudtam 38 fok alá varázsolni. Gondoltam itt már csak a jó öreg antibogyó segíthet. Rosszul gondoltam. Nem kaptam antibogyót, mert csúnya vírusos torokra az nem jár, csak a sok folyadék, a fájdalomcsillapító, és a lázhúzó.
De legalább hamar sorra kerültem, és nem kellett ott ülni egy fél napot. Úgyhogy még mindig nagyon fáj a torkom, bár a közérzetem már sokkal jobb mint tegnap volt, talán ma már tudok majd a közelgő karácsonyi készülődéssel foglalkozni, nem kelek fekszek, úgy mint tegnap.

8 megjegyzés:

  1. Jobbulást!

    És Boldog Karácsonyt Nektek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó,alakulgatok!
      Nektek is Boldog Karácsonyt Kívánok!

      Törlés
  2. Gyógyulj meg hamar.
    Kellemes ünnepeket kívánok Nektek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nektek is Kellemes ünnepeket! :)

      Törlés

Köszönöm,hogy írtál! :)