„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. december 6., csütörtök

Megérkezett a Télapó...

Kedden hiába mentem Franciskáért hamarabb az oviba,aznap a Télapó,éppen nem ült ott a házikóba. Nagyon csalódott volt mert egész nap erre készült,hogy majd odamegy hozzá.Így hazáig duzzogott,mintha én tehetnék a dologról... :(
Tegnap nagy örömömre már ott csücsült mikor mentünk.Még befelé menet mondtam Attilának,hogy Ő vigye oda a gyerekeket mert én amilyen érzékeny vagyok képes leszek ott is elbőgni magam. :) De végül összeszedtem magam és én is odamentem velük. Franciska annyira izgult,hogy köszönt a télapónak,és meg sem várta,hogy az bármit is mondjon már mondta is a verset.Ha az lett volna a feladat,hogy ki bírja egy szuszra a leggyorsabban elmondani a verset nyilván nyert volna. :) Na de nem úszta meg mert a télapó azért csak kérdezett tőle ezt azt. :) Anna csak a háttérből figyelte nagy szemekkel a fehér szakállú idegent,tavaly nem találkozott vele ilyen közelségből mert nem mentünk oda.



Itthon a gyerekek kitisztították a cipőjüket,és kitették az ablakba. Franci azt hitte,hogy már este megérkezik a télapó,de idén csak éjszaka jött technikai okok miatt.Ugyanis az őt segítő manó most valahogy az utolsó percre hagyta a csomagok elkészítését. :) Van ez így. Bár azt mondtam,hogy idén csak édesség lesz nem bírtam ki,hogy ne vegyek a csajoknak valami kis ajándékot a csomag mellé.

Cipők az ablakban
Azt a pillanatot amikor már az ajándékok is ott pihentek a csizmák mellett szánom bánom de nem fotóztam le :( úgyhogy külön-külön utólag csináltam pár képet róluk.

Anna csomag
Franci csomag
Dávid csomag
Ma délután meg kimegyünk a Kossuth térre,mert Franciskáék szerepelnek valamit.Amúgy is készültünk a héten,de ez a program éppen kapóra jött. :) Már alig várom. Biztos idén is gyönyörűen feldíszítették a teret. :)

2 megjegyzés:

  1. Annyira aranyosak tudnak lenni mikor meglepődnek pld. a Mikulástól. Kellemes délutánt kívánok nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva!Igen,olyan jó látni a szemükben a azt a határtalan boldogságot.Kellemes hétvégét kívánok!

      Törlés

Köszönöm,hogy írtál! :)