„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. december 20., hétfő

BÁRÁNY HIMLŐ

Apa,és Franci lementek még reggel a doktornénihez,bárányhimlős a leányzó,és ettől a magas láz is.Még éjszaka is lázas volt 39,2 és reggelre megint belázasodott.
A torka nem piros,és a tüdeje is tiszta egyébként,kapott hintőport valami mentolosat a pöttyökre,fenistil csepp,és orrszívás a taknyosság miatt!
Viszont ez a himlő nem semmi,én már nem is emlékeztem rá,hogy ez ilyen durva.Napról napra szaporodnak el a pöttyök a testén nagyok,és hólyagos a teteje,még a nyelvén is van már,és a dokinő azt mondta a torkán is lehet  majd,meg a nunijában is van nem is egy,szóval brutál!
Eddig mondjuk Franciska hősiesen viseli,nem vakarja.De mi lesz mire kijön mind rendesen. Megbeszéltük ha viszket inkább szóljon ,és már kenjük is befelé megint.
Jövőhét kedden kell visszamenni megint a doktornőhöz ellenőrzésre!

Tegnap meg felhívtam anyukámat,hogy elmeséljem neki mi van velünk,és kérjek egy pár jó tanácsot himlő ügyben,és kiderült,hogy ő még nem volt bárányhimlős,bár én ezt kétlem mert,én voltam meg a testvérem is,és akkor sem kapta el tőlünk az meg hogy lehet.
Most velünk tölti majd az ünnepeket,hát remélem,hogy így 60 évesen már csak nem lesz bárányhimlős, durva lenne!

Így néz ki



2 megjegyzés:

Köszönöm,hogy írtál! :)