„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. december 11., szombat

CSALÁDI NAGY BEVÁSÁRLÁS

Ma először mióta Anna megszületett,elmentünk együtt a Tesco-ba nagy bevásárolni.
Kicsit aggódtam,hogy bírja majd a pici,nem kell-e majd hanyat-homlok menekülni a boltból,mert sír a baba.Nem tudom miért de valahogy az utcán,vagy a boltba síró gyerek mindíg is a mumusom volt.(Na nem a másé mert az nem zavar,kizárólag a saját gyermekeimről beszélek)Valahogy nem tudom kezelni ezt a helyzetet nagyközönség előtt!Ez van!
Reggel végignyargaltam a lakáson,szétnéztem mit kell pótolni majd gyorsan összeírtam a listát!
9-kor megetettem Annát,majd öltöztünk,és már úton is voltunk a boltba.A parkolóhoz érve újabb rossz érzés lett rajtam urrá,a rengeteg autót meglátva.Nem is tudom mit gondoltam,hiszen itt mindíg sokan vannak,na most dupla annyian,sőt tripla annyian is voltak így az ünnepek előtt + hétvége!
De aztán kellemeset csalódtam,Anna végigdurmolta az egész vásárlást,és Franciska sem követelőzött.Megnézegette a játékokat aztán közölte mit szeretne majd a jézuskától,mi meg apával rögzítettük,és majd jövőhéten megejtjük az ajándék körutat Franci nélkül!
Apa is rém nyugodt volt most,nem tudtuk kihozni a sodrából még a ruháknál elidőzve sem,pedig máskor olyankor már szikrákat szokott szórni a szeme.Ő az a tipus aki bemegy a boltba célirányosan,megveszi amit kell,majd távozik!Nem vesz semmi más éppen tök felesleges dolgot.Persze én mindíg meglátok valamit,főleg a gyerek dolgok azok aminek soha nem tudok ellenálni!De olyan jó érzés mikor felragyog a szemük mikor viszek nekik valamit.Szerintem sokan így vannak még ezzel!
Szóval mindent összevetve,tök jó volt a vásárlás,jó volt kimozdulni itthonról együtt.
Holnap meg felrakjuk az ablakokra a karácsonyi díszeket,már alig várom!
Szeretem a Karácsonyi készülődést főleg mikor apa is itthon van velünk,olyan meghitt az egész!Már csak azt kellene kitalálni mi legyen a karácsonyi menü!
Tippek???




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)