„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. december 19., vasárnap

HEMLŐ BOGÁR !

Ahogy Franciska mondja,állítólag óvónénitől hallotta ezt az új vicces elnevezését a himlőnek!
Na igen,nem úszta meg himlős lett a drágám!
Tegnap mikor felébredt délután egy gyanús pöttyet vettem észre a homlokán,nézem a testét is, és ott is volt elszórtan a hasán egy pár,és a hátán is egy pár! Reggelre pedig már lett több is az arcán,hátán,oldalán,hónaljban,a lábán még csak pár darab a hajlatokban!
 Nem tudom mert valahogy már nem emlékszem rá,hány nap kell ahhoz,mire úgy rendesen kijön majd rajta,és azt sem tudom,hogy a lázas állapot a himlő miatt van-e,mert köhögni is csúnyán köhög,sőt ma már a hangja is olyan rekedt volt,és taknyos is nem csak folyik az orra!
Holnap elviszi apa doktornénihez délelőtt,majd meglátjuk mit mond!
Nem tudom Anna elkapja-e majd a himlőt,a védőnő szerint ha én már voltam akkor az anyatejcsivel az ellenanyag is átjut hozzá,és nem fogja! Hát majd meglátjuk!Mindenesetre a dokinéni véleményére is kíváncsi vagyok ez ügyben! Ha megfertőzte akkor már úgyis megtörténhetett,legalábbis,én úgy tudom,hogy a lappangási idő alatt fertőz! De egyébként sem volna megoldható az elkülönítés,úgyhogy várunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)