„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. december 30., csütörtök

Karácsonyi össszefoglaló

Nagyon jó hangulatban,viszont sajnos nagyon gyorsan eltelt a karácsony! Szerencsére a barihimlő is már múló félben volt Franciskán,úgyhogy nem rontott a hangulatunkon.
24-én ,és 25-én itt volt anyukám is velünk,nagyon jól éreztük magunkat,jókat beszélgettünk,felelevenítettük a régi közös ünnepléseket, a mi gyermekkorunk karácsonyait!
Én nagyon sokáig hittem abban,hogy a Jézuska hozza az ajándékokat,sőt nálunk még a fát is ő hozta,soha nem felejtem el azokat a karácsonyokat.
Mi már a fát közösen díszítjük,csak az ajándékokat hozza a Jézuska,de így is megvan a maga varázsa,és remélem,hogy az én gyerekeimben is majd olyan elfelejthetetlen élmény marad mint bennem!
24-én főzőcskéztünk,jobban mondva apa főzött, húsleves,rántottszelet petrezselymes burgonyával, fasírt, töltött káposzta! A sütit anyu sütötte volt mézes zserbó,barackmag,hó labda,és az elmaradhatatlan mákos,és diós bejgli!
Annyit ettünk az ünnepek alatt,hogy a mérlegre azóta sem mertem ráállni :))
Délután ahogy elkészült a kaja feldíszítettük a kis karácsonyfánkat,Franciska,és anyu a menyből az angyalt énekelték (Franci a mai napig azt énekli,már egy kicsit unom :/ ) Dávid meg a háttérben jót mulatott :))
Ahogy a fát feldíszítettük,bementünk a szobába beszélgetni,hogy az Jézuska észrevétlenül a fa alá tudja csempészni az ajándékokat,ahogy ez megtörtént kis idő elteltével Franci már kíváncsiskodott,és észrevette az ajándékokat a fa alatt!
Kapott puzlet,gyerek laptopot,pónit, szánkót,nagyon boldog volt,és ezt olyan jó látni! Dávid inkább ruhákat kapott,pólókat ,pulóvert,sapkát,övet,és a gépéhez egy fülhallgatót! Neki már nem nagyon volt meglepi,mert én nélküle semmit nem merek megvenni a boltban,ugyanis ha olyat veszek ami nem tetszik tuti nem veszi fel többet. Anna játékot kapott,és tetszett neki nagyon aranyos volt,ahogy gőgicsélt,és mosolygott neki!
Nagyon jó volt az egész ünneplés,csak kár,hogy olyan gyorsan vége lett.

Az ünnep után kedden apa visszavitte Franciskát a doktornénihez megmutatni a még megmaradt pöttyeit,doktornéni meg is engedte mostmár a levegőzést,úgyhogy felavattuk a szánkót is! Azóta minden nap szánkózunk,van egy nagy domb az utca végén ott csúszkálnak apával,én meg jókat nevetek a háttérben! Franci nagyon élvezi!! :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)