„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. december 17., péntek

HÁNYADIKA VAN MA??

Mindig is tudtam,hogy Franciska egy nagyon okos,jó eszű kiscsajszi,biztos elfogultnak tűnök,meg az is vagyok,de tényleg nagyon okos,és ezt az óvónénik is megerősítik bennem nap mit nap amikor új dolgokat tanulnak!Nem okoz gondot egy dal,vagy egy vers,akár egy mese megtanulása.Nem kell belé sulykolni,egyszer kétszer meghallgatja és már megy is.Mostmár nemcsak elmondja de ismeri is a számokat,és a nevét is le tudja írni magától,nem másolja!Remélem a sulira is megmarad ez a tulajdonsága,hogy az órán leadott anyagot egyből befogadja!De most nem egy ilyen versről,vagy meséről van szó,hétköznapi dologról.
- Hányadika van ma??-kérdezem tegnap előtt a boltba apától.
Franciska egyből rávágta : 15
Rögtön megütötte a fülem,de arra gondoltam,hogy apa már biztos hamarabb kimondta,és ő csak megismételte.Már tovább is mentem a témán, akkor.De tegnap valahogy megint eszembe jutott,és apát kezdem kérdezgetni (közben Franci játszik a szobában)
Én: -Te apa,neked feltűnt tegnap a boltban mikor kérdeztem,hogy hányadika van...
Franci: 16
Én nagy szemekkel nézek apára,tudja ,és tudja!
Én: Te honnan tudod ezt????-le vagyok döbbenve
Franci: Anya az oviból tudom,ki van írva milyen nap van,és az időjárás is!
Hiába jó dolog ez az ovi!Vannak dolgok amik eszembe sem jutnának magamtól,hogy fontos lehet megtanítani a gyerekkel,mert olyan természetesnek tartom,hogy tudjuk.
Ilyenkor újra,és újra rádöbbenek,hogy olyan gyorsan szalad az idő,olyan gyorsan felnőtt lesz a gyerekből.
Dávid is lassan már csajozik,vagy már csajozik nem is tudom,eddig még nem mutatott be személyesen egy lányt sem,de barátkozom a gondolattal! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)