„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. január 14., szombat

Most nincs cím...

Én nem tudom milyen frontok jöttek mentek itt a héten ,de olyan fáradt voltam,és nyűgös. Tegnap tetőzött,ülve el tudtam volna aludni,de mivel péntekenként mindig elhozom Franciskát ebéd után az oviból így esélyem sem volt arra,hogy részt vegyek Annával a délutáni sziesztán!
A hét eseménytelen volt,csak a szokásos rutin ,egészségileg is mindenki jól van egy-egy hapci,és kis orrfolyás Franci részéről,de még nem a kóros verzió. erre a mi doktornénink csak annyit mondana törölje meg az orrát
Ma szülinapi party-ra hivatalos Franci a Pelikán játszóházba 16.30 - 19.00-ig elég késői az időpont, főleg ha egész nap azzal fog nyaggatni, mikor indulunk! A szülinapos kisfiú anyukája mondta,hogy maradjunk mi is ott Annával hátha tetszik neki is, eleinte nem tartottam túl jó ötletnek,de már egyre inkább azon vagyok,hogy mégis! Sőt a későbbiekben a játszó bölcsi is megfordult a fejemben, járni kellene, Francival is olyan jó volt anno! Ugyanis csütörtökön várni kellett Franciskára az oviban mert logopédusnál volt na erről majd egy másik bejegyzésben írok bővebben  Anna egyre türelmetlenebb a kocsiban üléstől,főleg ha várni kell, így bementünk a csoportszobába ott vártuk meg. Olyan jól érezte magát bejárta az egész szobát,játszott, pakolt, nem zavarta,hogy a gyerekek néha nyaggatták lehet már megszokta elvégre Ő a legkissebb testvér, szóval kíváncsi vagyok, hogy egy játszóházban mit kezdene magával! Majd viszek gépet és dokumentálom az eseményeket! legalábbis így tervezem

Pár képecskét is ide biggyesztek :)

Ovis pillanatok :)


Mennyi játék!!!!

 Facebookozik  ;)

 A héten ez a kedven képem!! A frizura úgy készült,hogy pancsinál bevizezte Franci  a haját, én meg gyorsan csináltam neki egy konytyot,és úgy maradt! Reggel mikor kibontottuk a haját ilyen jó kis hullámos volt!:) Olyan szép!!!!

Dávid kivitte a szemetet,amint nyílik a bejárati ajtó Anna egyből szalad ki a folyosóra, félúton találkoztak,és Dávid ölben hozta vissza ,olyan aranyosak voltak gondoltam lefotózom őket,ha már szabadkezet kaptam Dávidtól! ;)

Tegnap csináltam neki egy copfot,ami szerintem nagyon jól állt Annának,de neki ez cseppet sem tetszett! Kattintgattam párat azért!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)