„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. január 4., szerda

Újra mókuskerékben

Tegnap megkezdődött a suli,és az ovi! Újra korán kell ébrednünk ezt nem nagyon szeretem,főleg a szerdai napokon mikor fél 8-ra már bent kell lenni az oviban brrrr...
Megfordult a fejemben,hogy nem viszem még,de aztán átgondoltam,és arra jutottam mégis.
Itthon már unja magát hiányoznak neki a kis barátnői az oviból,logopédushoz is jár (bár nem tudom miért,nekem nem tűnik úgy hogy szüksége lenne rá)de keddenként ez már egy program az oviban,tornára is jár szóval megkezdtük az ovit,hogy meddig na az egy fogós kérdés!
Bárányhimlő járvány van.... a skarlátot még nem hallottam az idén,de tavaly is ilyen tájban volt szóval nem lehet tudni!
Tavaly egész télen betegek voltunk,jó lenne ha az idén nem látogatna meg minket annyi baci!

Tegnap délután Dávid ,és Franciska nagyon jól el voltak,mondhatnám úgy is hogy egymásra voltak hangolódva! :) Felraktak a facebook-ra egy aranyos képet a következő felirattal.

Tudod mért a nagytestvérek születnek elsőként? Hogy megvédjéka kistestvéreiket,akik utánuk következnek!


Annyira szeretem mikor ilyenek :))))) Imádom őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)