„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. január 10., kedd

Erről, arról ...

A blog dizájnról :)
Amiért folyamatosan változtatgatom a blogom külsejét,annak oka csak annyi,hogy keresem azt amit legjobban a magaménak érzek. Megtalálom-e valaha? Nos ez egyre inkább úgy tűnik reménytelen,hiszen már két éve keresem az igazit. :)))) De azért jól elszórakozgatok vele!

A reggeli bosszúságról.
Mindig is utáltam az irigy,rosszindulatú embereket,lakik a házunkban is egy ilyen illető, akinek így lassan már öt hónap elteltével feltűnt, hogy Attila nincs itthon, és nekem szegezte a kérdést:
- A párod már megint kint van?( már megint)
- Mikor ment ki? (a válasz nem is érdekli)
 -Akkor most keresi megint a sok pénzt,hogy el tudd költeni!(bunkón vigyorog,beszáll a liftbe,és már megy is)
Kiakadtam a bunkóságán! Bár lehet fel sem húzom magam,ha nem ez az illető mondta volna aki meg van győződve arról, hogy a katonák nem csinálnak semmit. Na azért erről elbeszégetnék vele!!!  Ez az illető dörgölte a múltkor is az orrom alá, gúnyosan mosolyogva, hogy megszűnik a szolgálati nyugdíj, pedig minket ez egyébként sem érintett, nem vagyunk hivatásos katonák! De Ő ezt honnan is tudná,de ha tudná sem értené!!!

Ti tudjátok, hogy mennyire finom a Tesco-s leveles sajtos pogácsa, amit ott helyben sütnek?? ;))

Dávidon tegnap azt vettem észre, hogy tetszett neki, hogy megemlítem a blogban, és képet is rakok fel róla. Tavaly még a képekért is haragudott,hogy változik a világ! :)
Bár az elmúlt hónapokról nem nagyon sok jót tudnék leírni vele kapcsolatosan nem megy a suli valami jól,a szerelem elvette az eszét de ígéretet kaptam tőle, hogy ez változni fog a következő fél évben. Még mindig bizakodó vagyok!

- // -

- Pár kép:
Bár Franciska kapta az iker babákat a Jézuskától, úgy látom Anna mintha többet játszana vele!
Imádom nézni ahogy babázik! :) 



Annak idején mikor még csak beszélgettünk a barátnőmmel arról,hogy mi lesz ha gyerekeink lesznek,nem is gondoltam volna,hogy lesz majd két ilyen szorgos dolgos lánykám is sőt Dávid után sokáig azt gondoltam nem is lesz több gyermekem Franciska a sütés-főzés területén jeleskedik, Anna pedig a rend rakás nagymestere! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)