„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. január 1., vasárnap

Szilveszter

A szilvesztert itthon töltöttük a lányokkal hármasban! Készítettünk enni,inni valót,és buliztunk egy nagyot! Mondanom sem kell,hogy nem bírtuk ki éjfélig elaludtunk mindhárman,én már csak a petárdák, tűzijátékok durrogására,és a trombiták harsogására ébredtem fel.
Hihetetlen milyen gyorsan eltelt a 2011-es év, legalábbis,én így éreztem!

Képek 

Franci parókát igazít,Anna pedig lebontja a díszítést :)



Bohóckodik (mostanában sűrűn zavarba jön ha fotózom)

Annát csiklandozza a paróka,nem is bírtunk több fotót készíteni mert ledobta magáról.

Ezt a kis kalapot is le akarta venni de aztán mégiscsak meggyőztük,hogy ne. :)

és csináltunk pár képet :)

Már oda merem adni a ropit ... :))) (eddig mindig attól tartottam,hogy megfullad benne)

Táncoltunk is 

na és persze pezsgőt is ittunk :)

Franci folyton az ablakba kukucskált,hogy tűzijátékot láthasson (sajnos,csak a hangját hallottuk)
Anna meg csak járt kelt a lakásban.

B.Ú.É.K.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)