„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. január 21., szombat

Szabadnap

 Én nem tudom mi van velem,vagyis inkább már csak mi volt velem a héten ( mert már visszanyertem az erőm úgy érzem ) de annyira fáradt voltam,reggelente, hogy alig tudtam kikászálódni az ágyból!
Ezért csütörtökön megkérdeztem óvónénit, hogy mit szólna hozzá ha venne ki Franciska péntekre egy szabadnapot. Természetesen áldását adta rá,azt mondta,hogy amíg megtehetjük tegyük, úgysem lesz semmi olyan program amiről lemaradhatna Franci, péntek lévén a fű se nő!
Természetesen ahogy ez szabadnapokon lenni szokott korán kelt az egész család, én kezdtem a sort 6-kor, majd Anna, és végül Franciska is megjelent az ajtóban fél óra múlva, nagyon rosszul vagyunk bekódolva. De ennek ellenére nagyon jó volt ez a nap :) 
A nap folyamán Franciska felvetette,hogy szeretne megint filc tollal rajzolni. Azért megint mert egyszer már volt ilyen, de akkor úgy láttam jónak, hogy elteszem, mert :
- a gyerek kezén,és az asztalon több tinta volt mint a papíron,
- kupakok,tollak szétszórva mindenhol
- Barbi kisminkelve (szegény, nem éppen a legprofibb módon)
Na ettől égnek áll az összes hajszálam,és elpakoltam szépen,úgy gondoltam még nincs itt az ideje! 
Na most megkapta újra,de mielőtt a nagy rajzolás megtörtént volna hoztunk egy pár betartani való szabályt:
- Asztalra, falra, szekrényre, és a kezünkre nem rajzolunk
- A filc tollakat nem dobáljuk szét, kupakot mindig rátesszük,és szépen elpakoljuk ha már nincs rá szükség nehogy Anna kezébe kerüljön bármelyik is.
Itt Franciska még hozzátette, hogy: - És Annát nem firkáljuk össze! ( nem mintha ez eddig előfordult volna,hogy ő firkálja össze,de ám legyen ez is egy szabály )
Eddig még maradéktalanul betartva mind! Mégis csak bejött,hogy akkor az egyszer következetes tudtam lenni,és elpakoltam a filc tollakat! :) Egyébként sajnos nem erősségem a következetesség, vannak dolgok amiben tudok az lenni, vannak amiben nem, és ez utóbbi van döntő többségben! :( 
Tegnap este pancsi közben kitaláltuk, hogy fújjunk buborékot Annának, készítettünk erről pár képet is!














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)