„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. január 18., szerda

Kis okostojás

Franciskának mindenhez van valami hozzászólni valója,semmi mellett nem megy el szó nélkül.
Tegnap délután az oviban öltözködnek sorba,egymás hegyén hátán, persze Franciska mint mindig inkább a többieket figyeli, ki mit mond, mit csinál! Már többször is figyelmeztettem, hogy öltözzön,és ne mással foglalkozzon,de hiába egyszerűen alkalmi süket a kisasszony!
Van egy kis csoport társ N. egy picike kislány de amennyire kicsi egyébként olyan talpraesett, most is Ő öltözött fel leghamarabb,még mi egy szál félig felhúzott harisnya nadrágban csücsültünk a padon,de nem is ez a lényeg! Az egyik anyuka megjegyezte,hogy : - Milyen kicsi ez az N, semmit nem nő. Erre Franciska rögtön közli a tudományos tényállást, miszerint : - Azért nem nő,mert nem szokott aludni. ( gondolom ebéd után )

Ja ,és beszélni sem lehet ám előtte mindent mert, esze éles mint egy beretva, és nem tudhatjuk éppen mikor,és kinek mondja tovább a hallottakat. Emlékszem egyszer ovónéni is megjegyezte,hogy ők mindenről tudnak mi történik otthon a gyerekekkel. Azóta apával minden ismerősnek álnevet adunk,hogy ne tudja Franciska kiről is van szó éppen, ki tudja eddig is miket mesélt már el az oviban!
Például egy ilyen történet: van egy apuka aki soha nem tud köszönni, de olyan szinten primitív vagy teljesen süket,bár akkor is tudna szájról olvasni  hogy mikor előre köszönök neki sem köszön vissza,én meg annyira hülye vagyok,hogy ennek ellenére még szoktam neki köszönni csodára várva,de a csoda általában elmarad,én meg ha éppen olyan hangulatban vagyok jól felhúzom magam rajta,és megjegyzem halkan az orrom alatt,hogy: - Bunkó! Persze Franci,mert ilyenkor éles ám a füle rögtön meghallja,és hangosan megjegyzi : - Na B. apukája már megint nem tudott,köszönni ! Ugye,hogy utálod anya? Én meg,hogy mentsem a még menthetőt gondolva arra,hogy egyszer ez a drága lány még B. apukájával is közli, hogy mit is gondolok róla,próbálom megmagyarázni Francinak,hogy attól mert nem szeretünk valakit még nem utáljuk.
-De ha nem utáljuk,és nem is szeretjük akkor...??? kérdezi
- Hát közönbös! 
- Az mit jelent,hogy közönbös?
(nem akartam jobban belebonyolódni ebbe,bementünk a Rossmann-ba)  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)