„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. augusztus 8., vasárnap

Augusztus = Allergia :(

Elkezdődött sajnos,igaz még nem a durva,de már igencsak a kellemetlen kategóriába sorolható! Szem viszketés még tűrhető,orr,és torok viszketés inkább éjszaka elviselhetetlen,na és a tüsszögés, ezek a tünetek,és kismamaként nem sok ellenszer van a tarsolyomban,sőt ha jobban belegondolok üres a tarsolyom!
Bár már tavaly sem szedtem allergia gyógyszert mert a kezdetben jól bevált Zyrtec-től olyan köhögési roham jött rám esténként miután bevettem,hogy inkább abba hagytam,de a szem csepp,és orrspray nélkül nem tudtam volna létezni,most meg azt mondják azt sem szabad!Mi lesz így velem!Álmatlan orr bedugulós éjszakák következnek,és fáradt nyűgös,nappalok???

1 megjegyzés:

  1. Homeo cuccok esetleg? Nekem kismamaként nem volt allergiám vagy nagyon enyhe, úgyhogy nem tudok tippet adni sajnos, de talán enyhíteni lehetne a gondot legalább....Kitartás!+++

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)