„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. augusztus 5., csütörtök

Pocakos hírek

Tegnap délután 3/4 4-kor (4-től van rendelés) elmentem a dokimhoz,naivan azt remélve majd én leszek az első,és hipp-hopp végzek! Apa nem volt még itthon Francit Dávidra bíztam,ezért is volt a nagy sietség,de amint beléptem a rendelőbe,reményem,hogy gyorsan végzek egy szem pillantás alatt elillant! Már voltak ott egy páran,szám szerint heten.Kicsit megilletődve a nem várt látványtól megkérdeztem azért,hogy mindenki a nőgyógyászra vár-e,mert van ott más rendelés is ebben az időpontban,de igen mindenki oda várt. Így hát beletörődve a ténybe,hogy itt fogok ülni vagy két óra hosszat letelepedtem egy székre. Telt múlt az idő,doki sehol,fél órás késéssel érkezett,közben az a kis váró terem megtelt rendesen emberkével,levegő semmi,volt három kisgyerek olyan 0-3 év körüliek akik már nehezen viselték a várakozást,mondjuk meg is értem a gyermek ideg gyógyász aki 5-től rendel időpontot szintén nem ad a kis betegeinek,de egy beteg ahogy megfigyeltem kb.50 percet volt bent nála,az azért nem gyenge.Na szó ami szó,levegő nem volt,de volt sírás-rívás,nagy hangzavar,és tömegnyomor! Kétszer kerültem olyan állapotba,hogy most már én is mindjárt elsírom magam (biztos a hormonok miatt),és hazamegyek.Végül 6 órakor sikerült bejutnom a dokihoz.
Bent már gyorsan telt az idő,doki megnézte a méh szájat,rendben találta,úgyhogy nem kell kényszer pihenő meg miegymás! UH-n is megnézte alaposan,közölte,hogy a neme az bizony még mindig kicsi lány,és ez nagy valószínüséggel már nem is fog változni.Kérdeztem tőle a méreteket,merthogy sokan azt mondják: "hatalmas a pocim,biztos nem ikreket várok? " Erre a monitorról rám pillantva csak annyit kérdezett mosolyogva: Mért,hát nem kettő? Ha-ha-ha! :) Lehet elájultam volna ha igen! De azt mondta,hogy a méretei teljesen megfelelnek a 27 hetes kornak,úgyhogy nyugodt vagyok!
Méretek:

BPD: 70
THQ: 69
FL: 48
Lepény a hátsó falon,átlagos mennyiségű magzat víz.Kóros eltérés nem látható.
Írt fel vasat,és utamra engedett 4hét múlva kell megint mennem hozzá UH-ra!

2 megjegyzés:

  1. Amikor Rékát vártam olykor engem is "maceráltak", hogy mekkora a hasam, biztosan ikrek. :-) Egy idő után már kész voltam az ilyen megjegyzésektől.
    Várokozás meg...hát igen, Zalánnal már rutinos várakozó lettem, vittem, könyvet, kaját, szerencsére légkondi/fűtés és jó társaság többnyire adódott.
    Örülök, hogy minden rendben veletek! :-)

    Cupp! Erika

    VálaszTörlés
  2. Akkor tudod miről beszélek! ;) Tudod mit birok még?Mikor nagy hassal megyek az úton,és megkérdezik,hogy terhes vagyok-e? Gondolkodtam rajta,hogy egyszer majd azt válaszolom : -Pszt. nem csak dinnyét loptam! Most úgyis szezon van!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)