„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. augusztus 15., vasárnap

Két szék közül...

Tegnap volt a napja,hogy hazavittük Brigit,Attila keresztlányát Nyírtas-ra. Mivel szombat,jó idő, program hiányában,úgy döntöttünk elkísérjük mi is őket Franciskával! Dávid ezt a napot az apjánál töltötte!Tudtam,hogy nem egy röpke pillanat lesz az utazás,de valahogy nem akartam itthon ücsörögni!Mikor odaértünk kicsit bementünk,kinyújtóztattuk a lábainkat,kicsit beszélgettünk.És most jön amit igazából írni akarok,hazajött Brigi édesapja,felálltam,hogy köszöntsem,közben a szék felborult mögöttem,amit persze nem hallottam mert szőnyeg volt,nos az jól felborul,én meg jól leültem!Már nem tudtam mibe megkapaszkodni,úgyhogy szépen ráestem a székre,és ami az asztalon volt előttem pohár benne üdítővel azt is szépen magamra borítottam!Persze mindenki megijedt,nem kevésbé én,segítettek felkászálódni,és kérdezgették jól vagyok-e.Hát igen jól voltam,bár az ülepemre folyt üdítő ami egyébként szőlőlé volt kezdett nyugtalanítani!Azon kezdtem el gondolkodni,hogy mi van ha nem is üdítő,hanem magzat víz!Én akinek még nincs tapasztalata abban,hogy milyen érzés mikor spontán elfolyik a magzat vize,hát kissé betojtam megmondom őszintén! De aztán Attilám aki egyébként szemben ült velem az asztalnál megnyugtatott,hogy ő látta amint pont odaborult a pohár üdcsi a gatyám ülepére,úgyhogy elszállt a pánik hangulatom,még mielőtt tetőfokára hágott volna.A hasam nem ütöttem meg szerencsére,a karomon és a derekamon éktelenkedő nagy lila folt emlékeztet már csak a tegnapi esetre,ami persze nem hiszem,hogy a foltok múlásával a feledésbe fog merülni.Még soha egyik terhességemnél sem történt velem ilyesmi.De az a lényeg,hogy semmi komolyabb nem történt jól vagyok ,baba is jól van.Persze az is biztos,hogy ezek után körültekintőbb leszek,jobban kell vigyáznom magamra,és az ilyen extrém sportot mint szék mellé ülés hanyagolnom kell a közeljövőben! :))

1 megjegyzés:

  1. Azt hittem, átvitt értelemről lesz szó. Két szék között...:-))) Ne aggódj (persze jó hogy aggódsz, én is azt tenném, meg is ijedtem volna hirtelen én is) de az anyaméhben van a legjobb helyen a baba. Maga a méh és a magzatvíz szuperül védi a külső behatásoktól. Anna Sára talán pislogott párat, hogy mit extrém sportozik anya....vagy észre sem vette, úgy durmolt. :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)