„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. augusztus 18., szerda

Ha a lustaság fájna...

Nos nyílvánvalóan akkor most én itt fetrengenék a földön kínzó fájdalmaktól gyötörten,annyira de annyira lusta vagyok ma!Lassan elkezdődik Francisnak az ovi,hozzá kellene megint szoktatni a korán keléshez (koránkelés = 7 óra),ehhez képest ma fél 10-kor sikerült kikászálódnunk az ágyból,adtam reggelit a gyerekeknek,letusoltam remélve majd felfrissülök,de nem olyan nyomott vagyok.Sokmindent beterveztem mára,de azt hiszem,nem igen lesz belőle semmi.

1 megjegyzés:

  1. Sokmindent megadnék ám érte, ha Marci egyszer fél 10-ig lustizna :D Ha hétkor kelünk, az nálunk már későnek számit :D
    Egyébként én is baromi lusta vagyok, most simán el tudnék aludni :D :D :D

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)