„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. augusztus 22., vasárnap

Hosszú hétvége

Elszállt mint egy pillanat,ez a pár nap,Nem igazán csináltunk semmit,inkább csak élveztük a pihenést.Nem kellet korán kelni,lustizhattunk naphosszat.De jóóó is volt!
Augusztus 20-án sem mentünk ki,a Tisza partra megint ugyanaz volt a program mint tavaly,legalábbis ahogy a neten olvastam. (kicsit beújíthatnának már)
Franci,és apa elmentek bringázni,én meg itthon pihiztem.Az utóbbi pár napban nagyon meggyűlt a gondom az allergiával,a száraz szeles idő,hozta rendesen a pollent.Nagyon nyűgös voltam emiatt,néha elviselhetetlennek éreztem a szem,és orr viszketést,arról nem is beszélve,hogy az éjszakáim is szörnyűek emiatt.
Na de ennyit a panaszkodásról! Szóval elmentek bringázni,meg a játszótérre,én meg tudtam pihizni itthon!A tűzijátékot is az erkélyről néztük,nem volt kedvünk a tömegnyomorhoz!
Franci tegnap a fejébe vette,hogy meg akar tanulni két keréken bicózni,apa persze mivel semmi jónak nem elrontója le is szerelte a pótkerekeket,és elkezdődött a tanulás itt a ház mögött.Az erkélyről követtem az eseményeket,és óvva intettem apát el ne engedje a gyereket mert úgy összetöri magát,hogy a nap hátralevő részét a Hetényi baleseti ügyeletén tölthetjük! Látszott Francin,hogy még nincs kész erre,a lába sem ér le biztonságosan ha esetleg borulna,márpedig folyamatosan dőlt oldalra az a fránya bringa a gyerek alatt! Mondanom sem kell apa,bár jó kondiban van,kb.az 5.kör után nyelvét lógatva feladta,mondjuk Francit sem kellett nagyon győzködni,ő is érezte,hogy ez még nem az igazi,úgyhogy a pótkerék visszakerült a bicóra.
Tegnap mivel mindent elvégeztünk azért amellett,hogy pihiztünk,ma megint csak light-os napunk lesz,főzni sem kell tegnap sikerült annyit főzni,hogy maradt mára is bőven!

Franci ma lerajzolta a családot,amin éppen piknikelésből hazafelé tartunk.
Íme a boldog család,és biztos észre vettétek,hogy öten vagyunk,már a kis tesó is szerepel a képen!:)

Nagyon várja már a kis tesó érkezését,és valahogy úgy érzem nem kell aggódnom jól el lesznek egymással.Órákig tudja ecsetelni,hogy ha megszületik a kis tesó mi mindenben fog a segítségemre lenni!
Nem vitás jó nővér lesz belőle,ha csak a felét megteszi annak amiket felsorol! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)