„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. augusztus 13., péntek

Csavargós nap,és kamasz hiszti!

Tegnap csavargós napot tartottunk,délelőtt bementünk a városba vásárolgatni,főleg Dávidnak,kicsit fel kell frissíteni a ruhatárát mert rendesen kinőtte a dolgokat!Voltunk a pelikánba,a Centrumba,jól el időztünk,nem könnyű eset Dávid! Mért van az ,hogy az tűnik nekik a legjobbnak ami a legdrágább,és mért nem lehet szétnézni több boltban mért kell a legelsőben minden buznyákot elkölteni!?Ha valaki tudja a választ,megoszthatná velem! Persze nem vettem meg az első üzletben mindent,és ragaszkodtam hozzá,hogy igenis nézzünk szét más üzletekben is. Jött is a hiszti egyből,ami egy 15 évesnél a következőképpen néz ki. Óh,anya!!!! és jön a száj húzogatás,most már teljesen mindegy hová megyünk engem már semmi nem érdekel.,nem szólok hozzád,de ha mégis akkor a legundokabbul,azért se nézem meg hogy áll ez a nadrág,de ha mégis bevonszolja magát a próba fülkébe akkor kell fél óra mire felveszi,és ha megkérdezed tetszik-e,akkor elhúzza a száját,felrántja a vállát,és annyit mond,nekem mindegy azt veszel amit akarsz.És éhes vagyok,fáradt vagyok,menjünk inkább haza. Végül is két farmer nadrággal,két inggel,pólóval hazajöttünk!

Itt nyaral nálunk Attila kereszt lánya,még szerdán megbeszéltük,hogy kimegyünk a strandra egyik nap,hát ez volt az a nap (egyébként jó döntés volt mert ma már nem igazán van strand idő) szóval hazajöttünk,csináltunk egy pár szendvicset,összepakoltunk,és kimentünk a strandra.Dávidnak persze nem volt kedve jönni,de ezt otthon nem közölte velünk,úgy döntött,hogy inkább a strandon is folytatja a hisztit,és ha már neki nincs jókedve elrontja a miénket is! Hát azt látni kellett volna,nem is tudom mért nem fotóztam le az arcát amint ott ül a medencében és duzzog!Nem szólt hozzánk,ha szólt is csak fél vállról de csak igen,nem ,vagy nekem mindegy szóval nem volt bőbeszédű! Így telt hát el a csavargós napunk,kicsit sem felhőtlenül egy kamasz hisztijével!
Úgyhogy aki azt gondolja,hogy ha felnő a gyerek minden sokkal egyszerűbb lesz,azt ki kell ábrándítanom.
Kisgyerek kis gond,nagy gyerek nagy gond! Ez az állítás bizony nagyon is igaz.

6 megjegyzés:

  1. Tényleg megnéztem volna a duzzogó arcát a medencében! :-))))

    VálaszTörlés
  2. Kamasz hiszti :) Emlékszem még ezekre XD Nah, és ha ruháról van szó... :D A hugomnak 3 nagy szekrény ruhája van, mégis nap mint nap egy órát hisztizik, hogy neki nincs mit felvennie :D

    VálaszTörlés
  3. Teljesen átérzem amit a vásárlásról írtál, nekünk is őrült küzdelem minden egyes vásárlás Zolikával.... eddig még nem jutottunk el sehová sőt még a tanszereket sem vettük meg...annyira elfoglalt hogy nem ér rá :)) jaa és a boltban általában csak az tetszik neki ami nekem abszolút nem, és még a legdrágább is...szóval egy őrült kör...soha nem hittem a mondást: kis gyerek kis gond nagy gyerek nagy gond:) ma már elhiszem:)
    melyik suliba megy Dávid?

    VálaszTörlés
  4. Ne is mond! Mi se vettünk még a leírtakon kívül semmit!Kész vagyok tőle!
    Dávid az ÉPFA-ba megy Bútoripari technikus szakra.Elképzelése sem volt mi akar lenni,a jegyei nem tették lehetövé,hogy nagyon válogasson,úgyhogy ez lett!Most az érettségi a lényeg,a többi meg majd kiforrja magát!És Zolika? Ja,és kérhetnék meghívót a blogodba?Pussz.

    VálaszTörlés
  5. Nálunk sincs még semmi elképzelés a sulit illetően, a jegyek nem valami jók úgy ,hogy nagy választási lehetőségünk nincs :( már előre félek a januártól. Meghívót küldök persze dobj egy email címet :)
    /ja az eséshez nem is írtam neked...képzeld én meg anno Diussal voltam kismami mikor a szecskán a csúszós lépcsőn télen hasra vágódtam...voltam 5 hónapos talán, és nagyon beparáztam, hogy valami gond lesz de a kék foltokon kívül nem lett semmi hál'istennek:) remélem neked is gyorsan elmúlnak a foltok és csak rossz emlék marad az esés:) /

    VálaszTörlés
  6. domanhajni@gmail.com
    Ja,hogy Zolika még csak 8.-os lesz?Én meg azt hittem már ő is elballagott!
    Nem lehetett semmi Diussal az esésed,főleg hasra.Már múlnak a foltjaim,legalábbis nem fájnak már annyira.
    Köszi a meghívót.Puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)