„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. augusztus 27., péntek

A frász tört ma rám!


Délután megjártuk a dokit megint,igaz már a mi doktornőnk nem rendelt,de a szomszéd rendelőben B.É. nagyon kedves volt és megvizsgálta Francimat!
És a történet: Délelőtt feltűnt,hogy Franciska sűrűn toporog,láttam rajta,hogy pisilnije kell,de csak akkor ment el mikor rászóltam,hogy na nyomás pisilni.Természetesen az eleje már a bugyiba landolt,cseppet sem nagy örömömre,aztán láttam,hogy mintha fájna neki a vége! Kérdeztem tőle,hogy fáj-e a pisilés,de azt mondta az nem csak a nunója! Amikor töröltem meg neki fel is szisszent.Na mondtam magamba,nem elég,hogy allergiás a lelkem de még fel is fázott. Aztán a sokadik ilyen bugyicserés pisilésnél mikor töröltem neki véres volt a papír! Mondanom sem kell majdnem elájultam az ijedségtől.Nézem a wc-t a pisi nem véres akkor mi vérzik,vagyis azt tudtam mi vérzik de,hogy de mért?Zakatolt az agyam,most merre menjek mit csináljak! Na hamarjában főztem egy teát,ugye felfázás,sok folyadék,aztán szegény Franciról le sem vettem a szemem.Fáj valamid?Nem kell pisilni? Igyál szépen! De nem vagyok szomjas! Nem baj kicsit igyál a kedvemért!A következő pisilésnél már nem volt véres a papír mondjuk sokkal sokkal óvatosabban is töröltem,mint előtte(monjuk ne gondoljátok hogy előtte őrülten töröltem). Na de akkor sem hagyott nyugodni a dolog ,fogtam magam és lementem a doktornőhöz,tudtam,hogy meg fogja vizsgálni,mert egyszer már voltam így nála péntek délután csak akkor a fülét fájlalta Franciska.
Most is nagyon kedves volt velünk,elmondtam neki a panaszaimat,ő is csak azt javasolta,hogy ilyenkor a sok folyadék a legjobb,és hogy ne idegeskedjek mert valószínű hogy felmarta a pisi,és a Wc papír felsértette neki ott! Meg is nézte,és azt javasolta ,hogy canestennel kenjem be nyugodtam,és törlésnél is használjunk valami puhább törlőkendőt!Antibogyót nem írt fel,hanem adott beutalót,hogy hétfőn vigyünk pisit a laborba!Feleslegesen ne tömjük antibiotikummal!Na úgyhogy lassan megnyugodtam,persze minden pisilésnél vizslatom a gyereket,meg nyomom bele a folyadékot ezerrel. Ezidáig hasonló véres jelenet nem történt,remélem mostmár nem is fog!
Bocsánat ha kicsit zavarosnak tűntem,de nagyon megviselt ez az egész,nagyon megijedtem!

5 megjegyzés:

  1. Én is megijedtem volna, aggodalmas típus vagyok!
    Jól tetted, hogy megmutattad dokinéninek! Minden rendben lesz!

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚ...ez meredek volt:( Újfent jobbulást a kicsi lánynak...egybként alsófertáji bajokra nagyon jóa a kamilla-cickafark főzetbe csücsülés:))))

    VálaszTörlés
  3. Az bizony,nagyon megijedtem!Ma már nem volt olyan sűrűn pisilés,és ha volt akkor sem fájt már!Mindenesetre nyomom a folyadékot neki!És igen a kamilla főzetben csücsülés sem rossz ötlet!Köszi lányok!

    VálaszTörlés
  4. Remélem, ma estére már pláne sokat javultatok!

    VálaszTörlés
  5. Köszi Orsi! Alakulunk hál istennek!Atinak is gyógypuszák!

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)