„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. január 21., péntek

Eldobtam az agyam

Mikor a félévi bizonyítványt megláttam,öt kettes,jól felültetett a gyerek,és hagyta,hogy azt higgyem milyen jó tanuló,hiszen csak négyesei,és ötösei vannak (ja az ellenőrzőbe).
Minden egyes nap beszélgetünk,mi volt az iskolában,kapott-e jegyet valamiből,a négyesekkel ötösökkel mindig büszkélkedett,vagy,ha megdicsérte a tanár,a szaftosabb történeteket persze megtartotta magának,elvonult a szobájába,és "tanult"!
Ha az ellenőrzőt megnéztem,jó jegyek voltak csak benne.Kész vagyok már megint a régi nóta mint általánosban,pedig hányszor de hányszor elbeszélgettünk,hogy mondja el nyugodtan ha rossz jegyet kap,biztos nem fogjuk vállon veregetni,hogy ez igen csak így tovább,de ha utólag tudjuk meg,sokkal rosszabb mert akkor nemcsak a rossz jegyekért lesz megdorgálva hanem azért is mert hazudott!De egyszerűen nem fogja fel,vagy nem akarja felfogni,én már nem tudom de most nagyon felmérgelt!
Folyton követelőzik,hogy ez kell,meg az kell,mi meg csak annyit kérünk tőle,hogy tanuljon de az sem megy.
Áh,kész vagyok,nem tudom mi lenne a jó megoldás erre!
Ma meg hazajött a suliból,fáj a feje,és hányt is,biztos valami vírus lehet!A suli orvos,nem mondott neki semmit elküldte a háziorvoshoz aki csak 10-ig rendel pénteken,úgyhogy már nem ért oda. Jó,hogy a sulinak van orvosa,ennyi erővel én is oda ülhetnék.
Nem is folytatom tovább,most úgyis túl borúsan látok mindent!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)