„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. január 15., szombat

Van tej,vagy nincs tej?

De jó is lenne ha Anna meg tudná mondani! Ugyanis már két napja,estére úgy érzem,hogy nincs elég tejcsim,a melleim plöttyedtek,és Anna is nyugtalanul szopizik,ha lehet azt egyáltalán szopizásnak mondani,jár keze lába közben,és nyöszörög,én meg egyre jobban elbizonytalanodok,és csak arra tudok gondolni,hogy üresek a melleim,biztos azért nyűglődik!
Aztán végül este a szokott időben (ami 9-9:30 mostanában) elalszik,és nem ébred csak hajnal 4-5 óra felé,akkor megnyugszom mert ezek szerint mégiscsak landolt elég tejcsi a pociban,és hajnalra azért már érzem,hogy tejcsi is van,bár ma pl.nem a megszokott mennyiség,mert reggelre azért már feszül rendesen a mellem de ma még az sem!
Emlékszem Francival is éreztem ezt néha,és írattam is fel tápszert,hogy legyen ha esetleg kifogynék tejileg,(most is ott lapul egy dobozzal a kamrában)de nem volt rá szükség,10 hónapos koráig szopizott,és akkor sem azért lett vége mert nem volt tejcsi,egyszerűen már nem kellett neki,elutasította!
Bízom benne,hogy Annánál is hasonló lesz majd a helyzet,és minimum 10 hónapos koráig fog majd szopizni!
Én mindent megteszek ennek érdekében.
Olvastam az egyik babanetes fórumon,hogy a Karamalz idézem: " 24 óra alatt brutál mennyiségű tejet termel " fogalmam sem volt mi az,még soha nem hallottam róla,hát beírtam a keresőbe,és ez derült ki :
 Alkoholmentes malátatartalmú üdítőital,alacsony kalóriatartalom,magas vitamin,és ásványianyag tartalom,natúr,és citromos ízben található,ha minden igaz itt Szolnokon az Interspar-ban,és én ezt most kifogom próbálni,nagyon kíváncsi vagyok a brutál mennyiségű tejre!
Remélem nem borzalmas nagyon az íze,gondolom olyan sör féle. : /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)