„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. január 31., hétfő

Mégha akarnánk se mehetnénk...

Óvodába!!! :( Sikerült megint jól felfáznia Franciskának!Éjszaka arra ébredtem,hogy ott áll az ágyunk mellett,és kétségbeesetten toporzékolva suttogja,hogy pisilnie kell.Gyorsan kiugrottam az ágyból és kikísértem a wc-re,ahol megint azzal szembesülhettem,hogy fáj a pisilés.Először kicsit mérges voltam,mert százszor,sőt ezerszer elmondom neki egy nap,hogy mezítláb ne járkáljon,reggel az első mikor kicsoszog a szobából,hogy húzzon gyorsan papucsot,de nem.De aztán nem is biztos,hogy attól van,lehet ennek a taknyos,köhögős,nyavalyának van köze hozzá!Szegénykém!!!Pedig már olyan hosszú ideje nem volt gondunk odalent! Azt hiszem kemény napnak nézünk elébe, lesz pár lecserélt bugyi,mert nem fog szólni,és addig fogja tartogatni ameddig csak bírja.Valahogy doktornénihez is el kellene jutnunk,de ma délelőtt van rendelés,és apa meg nincs itthon,Annát meg nem akarom a betegek közé bevinni!Pedig beutalót mindenképpen kellene kérni,ha a vizeletet meg akarom nézetni,és bizony,hogy megakarom,mert biztos tele van bacival,mert irtó büdös. :( Nem hiszem,hogy megússzuk antibogyó nélkül!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ..............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)