„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. január 3., hétfő

Elkezdődött az év

Gyorsan elteltek az ünnepek,és gyorsan eltelt a tavalyi év szerintem.
Szilveszterkor természetesen itthon voltunk,délután mentünk át kicsit a szomszédba beszélgetni,jó volt a hangulat,jól éreztük magunkat! Aztán itthon tévéztünk,bár nem voltak jó műsorok,nekem legalábbis egyáltalán nem jött be!Az éjfélt nem vártuk meg elaludtunk, így csak reggel koccintottunk kölyökpezsgővel.
A hétvégét pihenéssel töltöttük,voltunk szánkózni,sétálni bár elég csípős volt az idő.
Ma meg már elkezdődött az év úgy rendesen. Dávid suliban,apa dolgozni,csak mi vagyunk itthon lányok! Még nem vittem Francit oviba mert még látszanak a pöttyök,bár már legtöbb leszáradt,de azért még mindig akad varas itt-ott ,megmutatom még a doktornéninek,hogy ő mit gondol,mehet oviba vagy se!
Holnap Annával jelenésünk van tanácsadáson a 2 hónapos státuszra + oltás,kicsit aggódom mert azon gondolkodtam,ha esetleg már lappang benne a barihimlő és most ráoltanak nem lesz-e baj belőle,ezt mindenképpen megkérdezem majd a doktornőtől!
Reggel egy pötty volt a hasán,néztem máshol is a testén de egyenlőre nem láttam másikat,lázasnak sem lázas ,lehet csak vaklárma!De már nem vagyok annyira bizakodó,mert az ismerőseim körében,ahol vannak kisebb testvérek mind elkapták egymástól!
Na de majd meglátjuk,ha az a pötty olyan pötty holnapra úgyis lesz több belőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)