„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. január 5., kedd

Csiribiri,Csiribiri zabszalma



Egy pár hete letöltöttem Halász Judit Csiribiri című dvd-jét,nagyon tetszett,még el is sírtam magam a Dal ugyanaz marad című nóta hallatán.Azóta vadászom a Halász Judit cd-ket,tegnap aztán sikerült letöltenem,annyira megörültem,most is azt hallgatjuk Franciskával.Annyira sajnálom,hogy mikor itt volt Szolnokon nem mentünk el a koncertjére,pedig nagyon szemeztem a plakáttal,az Aba -Novák előtt.Most azt tervezem,hogy megtanulom az összes dalt,és legközelebb mikor erre jár tuti nem fogjuk kihagyni!Gyerek koromban is nagyon szerettem,a kedvencem a Csudálatos Mary volt,na meg a Helikoffer,a Csiribiri,Luca babám,meg még az Állatkerti útmutatóra is sokszor roptam a tükör előtt.Ezeken a dalokon nőttünk fel,és most a mi gyerekeinknek énekel,nem kevés sikerrel,nagyon szeretik a gyerekek ez a dvd-n is tisztán látszik,na meg Franci is tátott szájjal nézte végig már nem is egyszer velem egyetemben.Csak ajánlani tudom mindenkinek!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)