„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. január 5., kedd

Nyűgös reggel



Ma már nem indult olyan simán a reggel,sajnos.Franciska nagyon fáradt volt,mondjuk minden reggel fáradt,de bábozok neki énekelek bohóckodok,és akkor mindig megjön a jókedve,de ma nem sikerült mosolyt csalnom az arcára.Megmakacsolta magát,nem akart öltözködni amin nagyon felmérgeltem magam,sem időm,sem kedvem nem volt ahhoz,hogy könyörögjek neki mialatt a buszom elmegy és elkések.Fogtam felöltöztettem,miközben ő sírt aztán nagy nehezen elindultunk.A busz váróhoz érve elterelődött végre a figyelme a duzzogástól,és nyafogástól(lehet sikerült felébrednie a friss levegőn)Az óvodába már semmi gond nem volt vele!

A munka helyen gyorsan eltelt az idő,délután mikor elkezdett szakadni a hó kicsit megijedtem,hogy megint késni fog a busz,de nem így történt szerencsére.Sőt 10 perc alatt beért a városba,még a Tisza hídon is gyorsan áthaladtunk,pedig ott szokott lenni egy kis torlódás délutánonként.

Franciért így most időben odaértem az oviba,jól érezte magát,ma minden gond nélkül hazaértünk,nem nyűglődött mint tegnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)