„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. január 10., vasárnap

Gyorsan eltelt

Gyorsan eltelt a hétvége,ahogy az mindíg lenni szokott.Ilyenkor mindíg sok a munka,de ennek ellenére próbáltam minnél több időt Franciskával tölteni.Tegnap,meg ma sem panaszkodott már fülfájásra,jókedvű volt végig,bár egy kicsit taknyos még mindíg,meg köhög is.A múltkor a Prospant adtam neki,most Lándzsás ütifű szirupot vettem,remélem hatásos lesz.Egész hétvégén olyan volt mint egy kisangyal,csak este nyűglődött,meg rosszalkodott,de az annak köszönhető,hogy megint kimaradt a délutáni alvás.Mostanában szinte mindíg.Kérdeztem is tőle,hogy az oviban se szokott aludni,de állítólag ott szokott.Na majd meg is érdeklődöm ovónénit a jövőhéten!
Dávid ma már jól volt,nem fájt semmije,el is ment különórára (matek)készülünk a felvételire,na meg egyébként sem árt!
Sőt annyira jól érezte ma már magát,hogy egy szál pulóverba akart menni,na meg is kapta tőlem a magáét.Hogy talált ki ilyet? Nem utálhatja ennyire a kabátot meg a bakancsot,amit szintén nem hord ha nem esik a hó.Nem értem én ezeket a fiatalokat.
Ja,ma meg majdnem költöztetni kellett a blogomat,nem tudom mi volt vele,de nem nagyon volt magánál,hátteret akartam cserélni de nem tudtam,és még a másikat sem adta vissza és volt egy nagy üres hátterem.Aztán úgy döntöttem visszatérek a régi jó minima sablonhoz,amit végül sikerült lecserélnem (ma már egy párszor) Most Micimaciéknál táboroztam le egy darabig,de olyan sok szép van még,úgyhogy biztos nem lesz végleges.Azért is tértem vissza a két oszloposhoz mert sokkal nagyobb a választék. Na megyek elteszem magam holnapra,korán kelünk megint!Jó éccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)