„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. január 3., vasárnap

Levettem a videót az oldalról,mert szerintem az zavarta tegnap be e blogomat.Azóta semmi baja.(remélem így is marad)
Tegnap sikerült rábeszélnem Francit,hogy bontsuk le a fát,és a karácsonyi hangulatot tegyük el a következő karácsonyra.Olyan ügyesen bontott,és tette a díszeket a dobozba,hogy azt hittem így nem lesz semmi gond.Erre ma bejelentette,:
- Anya,esik a hó,megint karácsony van,díszítsük fel a fát!
Mikor közöltem vele,hogy ez nem így van,csak annyit mondott,kezét csípőre rakta:-Ajjaj.Istenem.
Látni kellett volna az arcát,nagyon cuki volt.
Mostanában mindenben segítkezik,és sok dologban nagyon ügyesen.Ma például rakott krumplit főztünk,és ő szeletelte a tojást,és ő rétegezte a tepsibe a kolbászt,és krumplit!Teregetni is nagyon szeret.Már alig várom,hogy a mosogatót is felérje,és elmosogasson helyettem!(hi-hi)
Azt meg még nem is írtam,(nem akartam elkiabálni)hadat üzentem a cumis üvegnek.Már régóta terveztem,és ha tudtam volna ,hogy ilyen simán fog menni,már hamarabb megtettem volna!Bekentem a cumiját köröm rágás,és új szopás elleni lakkal(daum-exol),amitől borzasztó keserű lett az íze a cuminak,és azóta nem kell neki!Egyszer még megpróbálkozott,de mikor megint csak a keserű ízt érezte,megértette,hogy ez már nem jó.Nem is kéri azóta.Az az igazság,hogy a cumis üveg már csak este kellet,na meg a délutáni alvásnál(mondjuk a bölcsibe,és az oviba simán elaludt nélküle)szóval mikor nyűgi volt az mindig megnyugtatta,mert egyébként nem kellett.Egy rossz szokás volt semmi más!
Mostanában este a mese olvasást kéri amit meg szívesen teszek.(mondjuk a Piroska,és a farkast már unom na de ha ez a kedvenc)Már kívülről fújja,van mikor ő olvas nekem a képekből,és amit mond lassan stimmel a könyvben leírttal.Azt figyeltem meg,és ebben az óvónéni is megerősített,hogy Franci nagyon fogékony a mesékre,dalokra,mondókákra második,harmadik hallásra már ő is mondja!Remélem,hogy az iskolában is ilyen fogékony lesz majd.
Holnap,elkezdődik a rohanás,már elkészítettük az ovis cumókat,két szatyorral lett(ágynemű,törölköző stb.)Plusz még az én cuccom,megint úgy megyünk reggel mint a málhás szamár.Remélem sikerül majd idejében felkelnünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)