„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. január 29., péntek

Franciska a dac korszak kelős közepébe,normális ez,vagy csak apa hiánya okozza?Hamarosan kiderül!A rosszalkodás,és a hisztizés folyamatos.Ma egészen nyugodt voltam,mikor hisztizett nem vettem róla tudomást,tettem a dolgom mintha semmit nem vennék észre az egészből.Nem is tartott sokáig.A mai napi rosszaság,is meg volt, a virág földet szedte ki kiskanállal a cserépből nagy örömömre,nos lassan arra a döntésre jutok,hogy a pálmának mennie kell.Már úgy is annyira csúnya szegény,agyon van kínozva.Alul már nincsenek rajta levelek csak a tetején amit Franci mindeddig még nem ért el.Szegény Ica néni (akitől a virágot kaptuk)ha meglátná szerintem sírva fakadna!Na mindegy ma már majdnem megfogtam és kidobtam,(mármint a virágot,nem a gyereket)de aztán megsajnáltam.Most alszik a kisasszony,ami nagy csoda mert nem nagyon szokott mostanában délutánonként alukálni(itthon).Amúgy meg nem történt velünk ezen kívül semmi különös,tényleg.Franciska az itthon töltött időt általában játékkal,majd ,rosszalkodással,és végül hisztizésekkel szokta tölteni.Egészségileg hála istennek teljesen jól van,nem köhög,és most az orra sem folyik.Reggelre mindig eldugul az orra de ez szerintem a száraz levegőtől lehet,mert utána nap közben kutya baja.
Ja azt meg el is felejtem megemlíteni,hogy imádja a torna órákat,most ami megfogta a bukfenc,ezt folyton gyakorolja az ágyon,ez most a kedvenc,néha jókat nevetünk egy két félre sikerült próbálkozáson,de azért már elég jól megy. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)