„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. január 6., szerda

Minden a régi

Lassan beindul a szünet előtti megszokott állapot.Reggel gond nélkül kelünk,délután gond nélkül jövünk haza.Ennek ellenére nagyon várom a szombati napot,hogy kicsit lehessen tovább aludni,és ilyen kutya hidegben szerintem az orrunkat sem dugnánk ki a lakásból.Ma is szakadt a hó mikor mentünk reggel,ráadásul a szél mindet az arcunkba fújta,borzasztó kellemetlen volt.Ééés,ma annyira időben indultunk az oviba,hogy még a pékségbe is be tudtunk menni reggelit venni,amit a csoportba megehet,jelen esetben pogácsát kért,és egy szívó szálas barack levet.Mikor jöttem el az oviból bekukkantottam az ablakon,és ott ült édesen az asztalnál,és falatozott.Délután elmesélte,hogy voltak kinn az udvaron,és hó embert építettek óvónénivel,aztán ebéd után nagyot aludtak,és délután rajzolt,sok sok napocskát,hogy jó idő legyen!Nem mintha nem szeretné a havat,mindig azt mondja fel kell öltözni jól és akkor majd nem fázunk meg.Apropó megfázás,egy kicsit már taknyos a szentem,bár még egyáltalán nem vészes.Remélem elég lesz az orr csepp,és az orr fújás.Biztos a sok hógolyózás,hó ember építés a ludas,de annyira élvezik a havat,hogy vétek lenne bent tartani őket a csoportba délelőtt!
Mióta leszokott a cumis üvegről olyan jó étvágya van,aminek annyira de annyira örülök.Szeretem nézni amikor eszik az mindig úgy megnyugtat ha tudom tele a pocija.Az oviban is azt mondják óvónénik már mikor összefutok velük,sajnos elég ritkán,hogy nincs vele gond eszik rendesen.Hát röviden ennyi a mai napból már csak a vacsi,és fürdés van hátra,és itt a megérdemelt alvás.Megint nagyon fáradt vagyok,remélem Franci is elalszik időben mert többnyire mindig akkor talál ki valamit,hogy,szomjas vagyok,pisilni kell,meg ilyen kis apróságok.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)