„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. január 2., szombat

Hol is tartottam

Szóval mielőtt eltűnt a blogom,éppen azt akartam elmesélni, Franciskámat,hogy érte tegnap este baleset!Na semmi komoly hál'istennek!Éppen fürödni készülődtünk,megnyitottam a csapot,és kértem,hogy vetkőzzön le,még én kikészítem a pizsit,meg ilyesmit.Mondanom sem kell nem vetkőzött,helyette felállt a kisszékére és a polcról leemelte a borotvát.Még szép,hogy elvágta az ujját.Kétségbe esett mikor vérezni kezdett az ujja hegye,alig lehetett megnyugtatni,bekötni sem akarta.Végül sikerült meggyőznöm,hogy rakjon rá papír zsepit még eláll a vérzés.Nem vérzett olyan nagyon ,de borzasztóan fájt,kB.annyira mint az a fránya haj mosás.Minden esetre tanultam az esetből,már a fürdőszoba polcról is le kell pakolnom minden"Tilos dolgot" ahogy Franci mondaná.De szerintem ez neki is jó lecke volt,megígérte,hogy nem nyúl többé borotvához.

2 megjegyzés:

  1. Gyógypusza Francinak a bibis ujjára! :) Én sem láttam tegnap a blogodat :O
    Remélem már visszatért a jó kedved! ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen!És igen már ismént jó a kedvem.Pussz

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)