„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. január 9., szombat

Megint nyűgi



Szombat kora reggel van,és én nem ,hogy pihenék,neeem itt ülök a gép előtt,és írok.A gyerekek még alszanak,nem akarom őket felzavarni,csendes tevékenységet választottam.A tegnapi nap kicsit roszul kezdődött,nagyon nehezen tudtam fel kelteni Francit,nyűgös volt sírt,ami nem csoda egyébként mert este meg nem bírtam ágyba könyörögni még 10 órakor.Nagyon későn alszik el mióta nincs a cumisüveg,de nem adom vissza meg kell szokni,meg egyébként is lehet,hogy csak én gondolom,hogy az üveg miatt.Apa is nagyon hiányzik már neki,és annak ellenére,hogy mindennap beszélünk,és látja is egyre sűrűbben mondja,hogy mikor jön már haza apa,és,hogy ne menjen vissza dolgozni.Jelzem ezzel már én is így vagyok,néha összecsapnak a fejem felett a hullámok,és nehéz egyedül megbírkózni mindennel.A tegnapi napra visszatérve,délután mikor mentem érte,úgy látszott minden rendben jó kedvűen ugrott a nyakamba,hozta a kis rajzát,pakolászta a cuccait,aztán egyszer csak megkérdezte,hogy hol van az üdítő amit reggel nem kért,és szigorúan kikötötte,hogy vigyem haza,ne rakjam a zsákjába.Mikor közöltem vele,hogy otthon van elkezdődött a nyarvogás,attól kezdve végig még öltöztünk,és az úton hazafelé nyafogott,semmi nem volt jó.Azt hittem soha nem érünk haza,jelzem nem is sietett,mert ugye már csak azért sem alapon.Mikor nagynehezen hazaértünk azért lassan rendeződtek a dolgok,de kb.egy óra elteltével közölte velem,hogy fáj a füle!Na gondoltam más se hiányzott az életünkből,adtam neki Cataflan cseppet(legutóbbi fülfájásnál nagyon bejött),és a fülmelegítős sapit is üzembe helyeztük.Aztán fél óra elteltével levette,és közölte,hogy már nem fáj a füle,és mintha mi sem történt volna jókedvűen játszadozott tovább.Most ott tartok,hogy nem tudom mi van,figyelgetem majd.Remélem nem lesz gond a hétvégén.
Dávidról. Tegnap délelőtt lement doktornénihez,megvizsgálta de nem talált semmit,azt mondta valószínüleg valami vírus,diétázzon,igyon sok folydékot,ha fáj a feje meg a hasa vegyen be gyógyszert,Hétfőn pedig mehet iskolába.Tegnap a feje még fájt,úgyhogy szedte a nurofent,meg pihent,remélem ma már rendben lesz minden.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)