„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. január 12., kedd

Esemény mentes


Írok már pár sort ,bár nem nagyon történt velünk semmi különös mostanság.A héten eddig minden nap sikerült könnyen felkelnünk,és időben indulnunk az oviba.Franci jól érezte magát nem panaszkodott semmire(mondjuk ovival kapcsolatban nem is szokott) Imád oviba járni,már volt pár olyan alkalom,hogy tudtam volna menni érte ebéd után,de ő visszautasított,hogy majd uzsonna után menjek csak érte.Sőt olyan is volt amikor sírt,hogy érte mentem,mert éppen belemerült a rajzolásba.Apropó rajzolás,olyan ügyesen rajzol,már fel lehet ismerni mik szerepelnek a rajzain(bár a multkor őt is hóembernek néztem hi-hi,nem vettem észre,hogy neki nem hosszú répa orra van,de mostmár jobban odafigyelek.)Olyan kis ügyi.
Az öltözködés is nagyon jól megy,mostmár a zoknit is gond nélkül felveszi.Csak sokszor olyan lusti,például reggel midíg álmodozik még,és öltöztetnem kell mert ugye sietek én is a buszhoz.Ma reggel volt még eddig a kivételes nap,hogy egyedül öltözött át a tesi cuccba,meg is lepődtem.Ovónéni is mondta,hogy már nem kell annyit noszogtatni,hogy öltözzön,meg vetkőzzön.Mondjuk itthon azért még kell noszogtatni rendesen.Hát igen az oviba azt mondják,hogy Franciska egy kis csendes kislány,szeretik a gyerekek mert alkalmazkodó(néha bántják is,ami nagyon fáj anyai szivemnek)de ugye ő soha nem adja vissza.Kérdezték is hogy itthon is ilyen -e,de áá dehogy is,itthon ugye saját terepen kinyillik,ám a szeme,olyan szája van,hogy csak na,még Dávidot is kiosztja néha(na meg engem is)Teljesen más itthon mint ott az oviban.Ott betartja a szabályokat,itthon meg nem igazán.Túl engedékeny voltam vele mindíg.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)