„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. január 15., péntek

Fáradtság

Gyorsan eltelt a hét,Hurrá!!!!Olyan de olyan fáradt vagyok,jó lesz már kicsit pihenni,és persze nem kell korán kelni,annyira jóóó!Ma akartam kicsit összepakolászni,behozni a héten keletkezett elmaradást a házimunkában,de nem vagyok valami jó passzban,fáj nagyon a gyomrom,úgyhogy marad holnapra.Franciska jól van,kicsit köhög de nem vészes egyáltalán.Az oviba sem történt most semmi különös,lassan itt a farsang,el kellene gondolkozni minek öltözzünk. A múltkor pedig mondott valamit hazafelé menet ezzel kapcsolatban,de most egyszerűen nem emlékszem,na majd megkérdezem tőle mégegyszer.Néha azt sem tudom hol áll a fejem.Dávidnak itt a felvételi időszak,tegnap már ki kellett töltenünk a jelentkezési lapokat,23-án írásbeli vizsga,kemény dió!Mikor még Dávid ovis volt nem értettem egyet azzal,hogy kisgyerek kis gond,nagy gyerek nagy gond.Meg voltam győződve arról,hogy igen is egy kisgyerekkel sok gond van,és ha nagyobb lesz minden könnyebb lesz majd. Így évek múltával azért már átértékelődtek bennem a dolgok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)